Η Ελένη Ψυχούλη για το χωρισμό της : ” Aυτή τη στιγμή δεν φροντίζω κανέναν, παρά μόνο τον εαυτό μου ” !!!

Όπως είδαμε χθες στο Happy Day παραχώρησε συνέντευξη η Ελένη Ψυχούλη η οποία και αναφέρθηκε στη νέα της ζωή στο Βόλο αλλά και στη προσωπική της ζωή . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Έρχομαι σε αυτό το δάσος, που είναι κοντά στο σπίτι μου, και μαζεύω ρόκα, μάραθο και άγρια χόρτα. Στο χωριό μπορώ να περάσω και μια μέρα με μηδέν ευρώ. Την περίοδο αυτή με συγκινεί που ασχολούμαι μόνο με τον εαυτό μου. Οι άνθρωποι προσαρμόζουμε τη ζωή μας για τους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας” είπε αρχικά και πρόσθεσε:Ανακαλύπτω κάτι συγκινητικά υπέροχο και πολύ μεγάλο, το να ζεις για σένα. Αν σκεφτείς τη ζωή μας, σπάνια συμβαίνει αυτό το πράγμα. Εγώ αυτή τη στιγμή δε φροντίζω κανέναν και είναι συγκλονιστικό. Ξεκινάω από τα απλά καθημερινά πράγματα και ρωτάω τον εαυτό μου τι θέλω να φάω, πάντοτε μαγείρευα για κάποιον άλλον. Κάνω σχέδια για να τα ακυρώσω. Βγάζω εισιτήριο για να πάω στη Θεσσαλονίκη και δεν πάω” Μάλιστα πρόσθεσε: Κατάλαβα με τα χρόνια ότι έχω το ταλέντο στον έρωτα, αλλά δεν έχω το γονίδιο της συντροφικότητας. Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να μοιραστώ τη ζωή μου. Και χαίρομαι που το λέω γιατί παλιά κάτι τέτοιο ήταν ταμπού”. Τέλος αναφέρθηκε και πάλι στις δηλώσεις της σχετικά με το ότι ψωνίζει από κινέζικα μαγαζιά, σχολιάζοντας και τις δηλώσεις του Άγγελου Μπράτη. “Από τη μία υπάρχει η απενοχοποίηση, όταν σε κάθε τετράγωνο υπάρχουν κινέζικα μαγαζιά, γιατί δεν λέμε ποιος ψωνίζει από εκεί; Προτιμάω να ψωνίζω με 1,5 ευρώ, γιατί το ντύσιμο είναι θέμα styling, να ξέρεις να συνδυάζεις πέντε πράγματα. Από την άλλη, υπάρχει το δίκιο του Άγγελου, το οποίο είναι ένα καυτό ζήτημα. Αυτά τα παιδιά, δεν προστατεύονται στην Ελλάδα από κανέναν. Οι σχεδιαστές της μόδας δεν προστατεύονται. Έχουν πλουτίσει χώρες, εδώ στην Ελλάδα αυτά τα παιδιά είναι ήρωες” είπε κλείνοντας.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ