Όπως είδαμε χθες καλεσμένη στην εκπομπή ” Ελένη ” βρέθηκε η Κατερίνα Λέχου η οποία και αναφέρθηκε στη προσωπική και επαγγελματική της ζωή . Η συζήτηση όμως έφτασε και στο θέμα του θανάτου και η Ελένη Μενεγάκη για πρώτη φορά εξέφρασε τις σκέψεις της πάνω σε αυτό το θέμα . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Το κομμάτι θάνατος δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό μέχρι πρόσφατα. Τα τελευταία 2-3 χρόνια που αρχίζουν και φεύγουν από τον περίγυρό μας διαφορετικών ηλικιών άνθρωποι, είναι η πρώτη φορά που αρχίζω και το συνειδητοποιώ. Έχει να κάνει και με την ηλικία βέβαια. Όσο είσαι πιο νέος δεν σκέφτεσαι τίποτα. Αρχίζεις και συνειδητοποιείς πως πραγματικά σε αυτόν τον κόσμο και να θέλουμε δε μπορούμε να κάτσουμε για πάντα. Ο καθένας μας έχει τον χρόνο του, τη διαδρομή του, και κάποια στιγμή που θα φύγει. Δεν είναι ότι εύκολα συζητάς για τον θάνατο”. “Δεν συζητάς εύκολα, αλλά δεν μπορείς όμως και να το απεμπολήσεις από το μυαλό σου σαν να μην υπάρχει. Αυτό θα κάνει πιο ωραία τη ζωή σου. Αν ξέρεις ότι θα ζήσω μέχρι 80 ετών πώς θα μπορείς να τα κάνεις αυτά τα 80 χρόνια σημαντικά;” με την Ελένη Μενεγάκη να καταλήγει: “Και αν όμως ούτως ή άλλως αύριο περάσω τον δρόμο και με πατήσει ένα αμάξι, αν το ξέρω από σήμερα, με βοηθάει κάπου;”






