Όπως είδαμε χθες η κάμερα του ” Τι λες τώρα ” συνάντησε την Αλίκη Κατσαβού στις κούνιες με το γιο της . Η ίδια λοιπόν αναφέρθηκε στο Κώστα Βουτσά με έναν αρκετά τρυφερό τρόπο αφού ήταν ο πατέρας του παιδιού της . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Ο Κώστας είναι εδώ, στην καρδιά του απλού κόσμου και πολύ περισσότερο σε μένα και στον Φοίβο, που είναι η οικογένειά μας. Δεν τον έχουμε ξεχάσει. Ο Κώστας είχε και πολλά να κάνει και πολλά να πει. Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που συνάντησα τον Κώστα. Χωρίς αυτόν θα ήμουν μισή. Ο Κώστας με ολοκλήρωσε, μου χάρισε ένα παιδί και είναι ότι καλύτερο συνέβη ποτέ στη ζωή μου”






