Όπως είδαμε χθες στο Mega Καλημέρα συνέντευξη παραχώρησε η πρώην παίκτρια του GNTM , Ειρήνη Στεριανού η οποία και έγινε γνωστή μέσα από το πρώτο κύκλο του παιχνιδιού . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής
“Εκτός από τη Βίκυ Καγιά, τους άλλους δεν τους γνωρίζαμε. Έγιναν γνωστοί μέσα από το show. Γι’ αυτό και θεωρώ ότι το GNTM δεν είναι τόσο για τους παίκτες, όσο για αυτούς που κάνουν το παιχνίδι. Τους παρουσιαστές, τους κριτές… Δεν νοιάζονται για εμάς, αλλά για τις δικές τους φιλοδοξίες. Είναι κάτι που με στεναχώρησε, γιατί δεν το είχα δει τόσο σαν ριάλιτι στην αρχή”.Remaining Time-0:00FullscreenMute
Μάλιστα, σε ερώτηση αν ήταν οι κριτές δίπλα στους παίκτες κατά τη διάρκεια του show, η Ειρήνη Στεργιανού ξεκαθάρισε: “Όλοι εμφανίζονταν μόνο στα γυρίσματα. Σε εμένα λίγο ήταν δίπλα μου η Ζενεβιέβ, κανείς άλλος. Το έβλεπαν καθαρά σαν δουλειά τους, δε νοιάστηκαν. Τουλάχιστον εμένα δεν ήρθε κανένας να με συμβουλέψει ποτέ!”.







