Όπως είδαμε πρόσφατα στο The 2 night show με το Γρηγόρη Αρναούτογλου καλεσμένη βρέθηκε η Μαρία Γεωργιάδου η οποία και αναφέρθηκε στην επαγγελματική αλλά και προσωπική της πορεία . Δείτε τι είπε και παρακάτω :
Η παρουσία της στην τηλεόραση είναι έντονη, κάτι που όπως μοιράστηκε, δεν υπήρχε σαν ιδέα στην αρχή της καριέρας της: “Όταν ήμουν μαθήτρια στο Θέατρο Τέχνης, με είχαν πλησιάσει για να παίξω στην τηλεόραση. Τους είχα πει ότι εδώ δεν ασχολούμαστε με την τηλεόραση, είναι κάτι που δεν μας αγγίζει. Τους απάντησα “Πώς τολμάτε; Με προσβάλλετε”. Μετά έφυγα από το Θέατρο Τέχνης, συνεργάστηκα με την Κάτια Δανδουλάκη, σταμάτησα να βλέπω τόσο εχθρικά την τηλεόραση, την απενοχοποίησα. Αισθανόμουν ότι αν κανείς θέλει να κάνει κάτι που να έχει μία αξία για τον ίδιο θα τα καταφέρει σε οποιοδήποτε μέσο“. Ο πατέρας της σοκαρίστηκε με το γεγονός ότι η ίδια θέλησε να γίνει ηθοποιός, αλλά τη στήριξε: “Ο μπαμπάς μου έμεινε άφωνος, δεν αντέδρασε ακριβώς αρνητικά, δεν το περίμενε. Το αντιμετώπισε με μεγαλοψυχία και αγάπη, μου είπε ότι αν αυτό με κάνει ευτυχισμένη, θα με βοηθήσει. Ομολογώ ότι το έκανε, δεν μου ζήτησε ποτέ αποτέλεσμα, δεν μου είπε ποτέ “γιατί δεν έγινες κάτι”. Ήρθε να με δει στο Θέατρο Τέχνης, το απόλαυσε. Το ακολουθούσε, έβλεπε τις παραστάσεις μου. Ήταν ένας άνθρωπος μετριοπαθής, δεν έλεγε ποτέ, “εμένα η κόρη μου είναι ηθοποιός”, ήσηχος και χαμηλών τόνων“.







