Τα κρούσματα κορονοϊού όπως βλέπουμε αυξάνονται ραγδαία και πολύ συχνό φαινόμενο είναι τα κρούσματα κορονοϊού στα κανάλια . Ένας ακόμα λοιπόν δημοσιογράφος φαίνεται λοιπόν πως βρέθηκε θετικός στον ιό και δεν είναι άλλος από τον Δημοσθένη Γεωργακόπουλο που παρουσιάζει τα αθλητικά . Την είδηση μάλιστα έκανε γνωστή ο ίδιος μέσα από το λογαριασμό του στο instagram γράφοντας «Μακριά από το πόστο μας για 14 ημέρες. Ο λόγος; Ο προφανής! Πλέον, είμαι και εγώ αυτό που λέμε “κρούσμα”. Ευτυχώς ασυμπτωματικό μέχρι τώρα. Τι κι αν βγήκε θετικό το τεστ, εμείς συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε θετικά…»






