Όπως ανακοινώθηκε χθες από τον Alpha η Τατιάνα Στεφανίδου θα βρίσκεται πλέον στο δυναμικό του καναλιού και στην ώρα της εκπομπής της Ελεονώρας Μελέτη . Έτσι λοιπόν η Μάρα Ζαχαρέα παρόλο που είναι στο Star καθώς οι δυο όμιλοι συστεγάζονται ,θέλησε να ευχηθεί και να καλωσορίσει την Τατιάνα Στεφανίδου . Δείτε και στη παρακάτω ανάρτηση πως την καλωσόρισε :









