
Στο Tετ- α- Τετ με τον Τάσος Τρύφωνος βρέθηκε η Σμαράγδα Καρύδη και είπε τα εξής
«Πάντα οι γονείς μου ήταν σαν παιδιά. Κάποιες φορές μου έπαιρναν αυτόν τον ρόλο και έπρεπε να φερθώ πιο ώριμα», είπε αρχικά η Σμαράγδα Καρύδη.
«Οι γονείς μου γνωρίστηκαν στην παράσταση “Η κόρη μου η σοσιαλίστρια” με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Με κάποιον τρόπο της οφείλω την ύπαρξή μου, αφού οι γονείς μου ήρθαν κοντά από εκεί. Ο μπαμπάς μου τα τελευταία χρόνια πριν φύγει, ταλαιπωρήθηκε αρκετά» συμπλήρωσε η Σμαράγδα Καρύδη.
Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή, η Σμαράγδα Καρύδη ανέφερε: «Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που στο παρελθόν είχαμε ερωτικές σχέσεις και σήμερα είναι φίλοι μου. Με τις παλιές μου σχέσεις ζωής έχω άψογες σχέσεις, τους αγαπάω αυτούς τους ανθρώπους, θέλω να είναι καλά».







