Στο Buongiorno μίλησε ο γιος της Μέλπω Ζαρόκωστα και είπε τα εξής «Μετά την περιπέτεια την καλοκαιρινή και τα προβλήματα στο γαστρεντερικό σύστημα, κυρίως στη χολή, επανήλθε φυσιολογικά. Είναι κουρασμένη, φυσικά, η γυναίκα σε αυτή την ηλικία. Έχει επιστρέψει στο γηροκομείο και είναι εντάξει…Είναι μεγάλη γυναίκα, έχει αγκυλώσεις, θέλει φροντίδα. Αναγνωρίζει τα οικεία της πρόσωπα, χαμογελάει αλλά κοιμάται τις περισσότερες ώρες, έχει προβλήματα στο νευρικό σύστημα, έχει ένα επίπεδο άνοιας, δεν περπατάει, έχει φθορά σε όλα τα όργανα, αλλά το γηροκομείο είναι ένας χώρος που της είναι πολύ ευχάριστος. Είναι χαρούμενη γιατί τράβηξε ένα λούκι. Ταλαιπωρήθηκε και εμείς μαζί της…»






