Όπως είδαμε πρόσφατα σε event το βράδυ της Παρασκευής βρέθηκε η Άννα Αμανατίδου η οποία και μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες για το νέο κύκλο του GNTM αλλά και τη Βίκυ Καγιά και την Ηλιάνα Παπαγεωργίου . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Παρακολουθώ το GNTM κι ανυπομονώ να δω καινούρια κόνσεπτ. Πεθαίνω για την Σοφία Χατζηπαντελή γιατί λανσάρει κάτι πολύ διαφορετικό. Έχει αέρα για την τηλεόραση… Ξεκάθαρα είναι πιο ριάλιτι φέτος γιατί και πως θα κάνουν νούμερα; Είναι στην πέμπτη σεζόν και πρέπει αν διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα», είπε αρχικά η Άννα Αμανατίδου. Στη συνέχεια, συμπλήρωσε: «Στη δική μου οντισιόν η κ. Καγιά με είχε σχολιάσει πολύ αρνητικά. Για το σώμα μου κι επειδή είχα βάλει ψεύτικες βλεφαρίδες. Τώρα είναι πιο έτοιμες. Εμείς είχαμε πάει πολύ αυθόρμητα. Με την Βίκυ Καγιά είχαμε μιλήσει λίγο για να τη ρωτήσω κάτι και μετά δεν επιδίωξε να με βοηθήσει για να είμαι ειλικρινής. Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου με έχει βοηθήσει πολύ. Την είχα ρωτήσει που να πάω μετά το GNTM και δεν είναι καθόλου σνομπ κι είναι πολύ cool, όπως κι η Χριστοπούλου».






