Νίκος Κουρής : Ξεκαθαρίζει τι συμβαίνει με το τηλεπαιχνίδι που παρουσιάζει στην ΕΡΤ – ” Υπάρχει ένα πρόβλημα με τον παραγωγό ” !!!

Όπως είδαμε το Σάββατο καλεσμένος στο ” Χαμογέλα και Πάλι ” βρέθηκε ο Νίκος Κουρής ο οποίος και αναφέρθηκε στο πρόβλημα που έχει προκύψει σχετικά με το τηλεπαιχνίδι που παρουσιάζει στην ΕΡΤ . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής

«Στην πραγματικότητα δεν έχω μάθει τίποτα αλλά μόνο αυτό που με αφορά. Το παιχνίδι παίρνει μια παράταση μέχρι να ξεκινήσουν τα γυρίσματα. Θα είχαμε ξεκινήσει έτσι κι αλλιώς αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα με τον παραγωγό. Δεν θέλω να πω παραπάνω γιατί δεν αισθάνομαι πολύ καλά. Έχουμε ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ κι είναι κρίμα γιατί είναι ένα παιχνίδι που αγαπάμε πολύ.

Θα πάνε στην ΕΡΤ 2 κάποια επεισόδια, μια κάβα να προβάλλεται κι ελπίζουμε να ξεκινήσουμε γυρίσματα Δεκέμβρη με Γενάρη, αν η ομάδα μπορέσει να είναι μαζί. Υπάρχει ένα θέμα με τα δικαιώματα. Δεν μπορεί αυτήν τη στιγμή η ΕΡΤ ή ένας άλλος παραγωγός να αναλάβει το παιχνίδι γιατί δεν τα έχουν. Είναι νομικό το θέμα. Περιμένουμε να δούμε ποιος θα πάρει τα δικαιώματα και ποιος παραγωγός θα το αναλάβει», είπε ο Νίκος Κουρής.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ