Σε μια προσωπική εξομολόγηση πέρασε η Παυλίνα Βουλγαράκη μέσω instagram και είπε τα εξής Από παιδί αναγκάστηκα να αναπτύξω μηχανισμούς άμυνας που με εμπόδιζαν να δεθώ με οτιδήποτε περαστικό. Προσπερνούσα τα πράγματα σαν να μην υπήρξαν ποτέ. Κι ενώ είχα μέσα μου μια αγάπη απέραντη, δεν ήξερα τι να την κάνω πέρα από τραγούδια. Κι έτσι με τον έναν τρόπο ή τον άλλον τρόπο, την έκανα πένθος. Πριν από λίγα χρόνια γνώρισα κάποιον που μου είπε: “Έχεις μάθει τα πράγματα να χαλάνε, γι’ αυτό δεν τα φροντίζεις. Ούτε καν τον εαυτό σου δεν φροντίζεις”. Κάθε δευτερόλεπτο αυτής της πρότασης ήταν παγωμένο νερό πάνω μου στην καρδιά του χειμώνα. Και μετά ήρθε η κόρη μας. Κι όλη αυτή η αγάπη βρίσκει προορισμό. Μέσα από εκείνη, όλο τον κόσμο”.








