Κατά τη διάρκεια της συναυλία της στο Άργος η Δέσποινα Βανδή έκανε παύση και είπε τα εξής στο κοινό της “Να αγαπάμε τον εαυτό μας και να τον φροντίζουμε, γιατί δε θα το κάνει κανείς άλλος για εμάς. Να αγαπάμε τον εαυτό μας. Δεν έχει εγωισμό αυτό μέσα, καθόλου. Αν είμαστε εμείς καλά, είμαστε και καλύτεροι άνθρωποι. Γιατί οι δυσκολίες παιδιά προκύπτουν. Δεν είναι όλα μια κινηματογραφική ταινία, ρόδινη κι ας βλέπετε εσείς αυτά που εμείς κατά καιρούς σας επιτρέπουμε να βλέπετε. Όταν ο Γιώργος Σαμπάνης μου έφερε αυτό το τραγούδι τη στιγμή που μου το έφερε, ένιωσα πως αυτό είναι η ζωή μου”






