Στο I love Σου Κου μίλησε χθες ο Νίκος Γκάνος και είπε
«Δεν μετάνιωσα που πήγα στο Survivor, γνώρισα φίλους όπως τη Μαρία Αντωνά και την Ασημίνα Χατζηανδρέου. Μέσω της Ασημίνας γνώρισα τον Χρήστο Δάντη και θα έχουμε και μια συνεργασία τώρα. Η Μαρία δεν περίμενε το χωρισμό της από τον Άρη Σοϊλέδη, ήταν ξαφνικό για όλους και δύσκολο. Η Μαρία στο Survivor μιλούσε συνέχεια για τον Άρη. Ήταν μια δύσκολη περίοδος, αλλά τώρα η Μαρία είναι καλά», είπε αρχικά ο Νίκος Γκάνος.
Ο Νίκος Γκάνος είπε στη συνέχεια: «Δεν θέλω να βρίσκομαι σε πάνελ, το έχω κάνει και δεν πέρασα ωραία. Τη Ναταλία τη συμπαθούσα πάρα πολύ πριν τη γνωρίσω, αλλά στη δουλειά δεν τα πήγαμε καλά. Τώρα πια, όταν τη βλέπω στην τηλεόραση, μου είναι συμπαθής».







