Σε βραδινή εκδήλωση στο Happy Day μίλησε η Μαρίνα Σταυράκη και είπε τα εξής
«Τα παιδιά στο σχολείο με θαυμάζουν κι έχω σκηνές λατρείας. Με θαυμάζουν ως καθηγήτρια και ασκώ ιδιαίτερη επιρροή γιατί αναπτύσσω σχέση εμπιστοσύνης», είπε αρχικά η Μαρίνα Σταυράκη.
«Ανοιχτός άνθρωπος είμαι, αν είναι να έρθει ένας καινούργιος έρωτας, θα έρθει. Δε με ενοχλεί να με φωνάζουν κυρία Πατούλη στον δρόμο. Δε θα ήθελα να επεκταθώ, η σχέση μου με τον Γιώργο Πατούλη ανήκει στο απώτατο παρελθόν», ανέφερε σε άλλο σημείο η Μαρίνα Πατούλη.







