Στο Happy Day και στην Όλγα Λαφαζάνη μίλησε η Μαριάνα Τουμασάτου και είπε τα εξής για τα γυρίσματα της σειράς ” Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι ”
«Σε γυρίσματα με έβρεχαν με μάνικες και έξω είχε 0 βαθμούς κελσίου. Παλιά παίρναμε βαρέα και ανθυγιεινά, γιατί η δουλειά μας έχει πράγματα που δεν τα φαντάζετε ο κόσμος, που τα ξέρανε οι υπεύθυνοι. Τώρα δίνουν μόνο κλωτσιές», είπε αρχικά η Μαριάννα Τουμασάτου.
«Έχω πάθει 2-3 φορές πνευμονία σε γυρίσματα και 5 φορές υπερκόπωση. Από τότε η θερμοκρασία μου είναι μόνιμα στους 35,5» αποκάλυψε η ηθοποιός.







