Όπως είδαμε τις τελευταίες μέρες η Μαρία Ηλιάκη η οποία και είχε επιστρέψει από την Ελβετία στην Ελλάδα βρέθηκε θετική στον κορονοϊό . Η ίδια αν και φαίνεται πως το ξεπέρασε και βγήκε έξω , βγαίνοντας αρνητική στον ιό ανέβασε ένα βίντεο στο instagram και ενημέρωσε τους ακόλουθους της για το πως είναι μετά τον κορονοϊό λέγοντας πως εξακολουθεί να αισθάνεται μια κόπωση . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Βγήκα έξω σήμερα μετά από πολλές ημέρες. Δεν θυμάμαι ακριβώς, έχω χάσει και τις ημέρες με τον covid αγκαλιά. Περίεργη φάση παιδιά, ύπουλο πράγμα. Δεν είμαι η Μαρία που ήμουν, εννοώ οργανικά. Αισθάνομαι μια τεράστια κόπωση. Χθες, βγήκα έξω να περπατήσω και δεν αναγνώριζα το σώμα μου. Μου είπε η γιατρός να μην αρχίσω απότομα τη γυμναστική. Θα συνεχίσω να παίρνω τις βιταμίνες μου και όλα καλά»
https://www.faysbook.gr/wp-content/uploads/2022/01/220121195554_m1.mp4?_=1







