Όπως μάθαμε χθες ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης βρέθηκε θετικός στο κορονοϊό . Ο ίδιος λοιπόν όπως είδαμε στην εκπομπή ” Ευτυχείτε ” μίλησε τηλεφωνικώς και αποκάλυψε ότι μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανίσει συμπτώματα και πως η γυναίκα του Μαρίνα και ο γιος τους έκαναν το τεστ και βγήκε αρνητικό . Δείτε τι λέει και στο παρακάτω βίντεο :






