Όπως είδαμε σήμερα διαφορετική έναρξη είχε η εκπομπή του Δημήτρη Οικονόμου και της Μαρίας Αναστασοπούλου στον SKAI , με αποτέλεσμα οι δυο τους να βρίσκονται σε διαφορετικά πλατό . Ο λόγος φυσικά δεν ήταν άλλος από το ότι ο Γιώργος Πατούλης που είχαν καλεσμένο χθες βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. Έτσι λοιπόν και οι δυο έχουν φοβηθεί πολύ και αποκάλυψαν πως θα κάνουν τεστ κορονοϊό. Δείτε τι λένε και στο παρακάτω βίντεο :






