Καθώς όλοι βρισκόμαστε σε καραντίνα και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν φέτος τις γιορτές τις έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Έτσι έχουμε ανάγκη και το στόλισμα του δέντρου . Η Ελένη Μενεγάκη λοιπόν όπως είδαμε σήμερα στο Insta story της στόλισε και εκείνη το χριστουγεννιάτικο δέντρο της με το Ματέο Παντζόπουλο και είδαμε το υπέροχο εσωτερικό του σπιτιού τους . Δείτε το και στο παρακάτω βίντεο :






