Στο Happy Day και στο Δημήτρη Σιδηρόπουλο μίλησε η Ζέτα Θεοδωροπούλου και είπε
«Είχα τατουάζ στο χέρι μου το όνομα του πρώην συζύγου μου και το άλλαξα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το έχω και να θυμίζει κάτι. Δε θα ευχηθώ να συνεχίσει τη ζωή του γιατί την συνέχιζε παράλληλα με εμένα. Είναι ελεύθερος από εδώ και στο εξής να κάνει ό,τι θέλει.
Δε με αγγίζει. Δεν έχουμε πάρει ακόμα διαζύγιο αλλά επιτέλους υπογράψαμε και είμαι πολύ ευτυχισμένη» ανέφερε η Ζέτα Θεοδωροπούλου η οποία έχει μιλήσει ανοιχτά για τους λόγους που οδήγησαν στο χωρισμό τους.







