Στο Happy Day μίλησε χθες η Χριστίνα Κοντοβά και είπε «Έχω πολλές ωραίες αναμνήσεις από Χριστούγεννα αλλά, μια που μου έχει μείνει πολύ έντονα είναι τα πρώτα Χριστούγεννα με την κόρη μου, ήμασταν στην Ουγκάντα και ήταν συγκινητικό. Τα Χριστούγεννα είναι λίγο οικογενειακά και ήταν η πρώτη φορά που είχα εγώ δική μου οικογένεια» είπε η Χριστίνα Κοντοβά.






