Όπως είδαμε χθες η Μαρία Κορινθίου μίλησε στη κάμερα του ” Καλύτερα Δεν γίνεται ” και αναφέρθηκε στη σεξουαλική επίθεση που είχε δεχτεί έξω από το σπίτι της στο Ψυχικό και πολλοί τη κατέκριναν πως το είπε ψέματα για διαφημιστικούς λόγους . Η ίδια λοιπόν ξέσπασε λέγοντας
«Υπήρξαν κάποια πάνελ που ειρωνεύονταν αλλά τώρα είναι όλοι υποστηρικτές του κινήματος #MeToo. Αυτό δεν μπορώ εγώ σε όλο αυτό το σύστημα το ψεύτικο. Υποφέρω! Και όσο μεγαλώνω, υποφέρω περισσότερο» ανέφερε η Μαρία Κορινθίου.
Και στη συνέχεια πρόσθεσε η Μαρία Κορινθίου: «Τώρα ξαφνικά όλοι #Metoo, που οι μισοί από αυτούς ειρωνεύονταν… Ένα μπάχαλο!»







