Στο Happy Day βρέθηκε τη Παρασκευή καλεσμένη η Βίκυ Κάβουρα και είπε
«Γέννησα με καισαρική και λίγο πρόωρα. Μπαίνοντας μέσα έκλαιγα και έλεγα ότι φοβάμαι. Μπήκα σαν παιδάκι και βγήκα γυναίκα, δεν φοβούμουν τίποτα», ανέφερε αρχικά η Βίκυ Κάβουρα
«Δεν είχα όρεξη να φάω. Πιο πολύ έτρωγα πριν την εγκυμοσύνη, δυσκολεύτηκα πολύ. Έχω να ζυγιστώ από την ημέρα που έμαθα ότι είμαι έγκυος. Δεν ξέρω πόσα πήρα, δεν ξέρω πόσα έχω χάσει, το βλέπω με το μάτι, δεν με αγχώνει αυτό. Με το μάτι είμαι πολύ ικανοποιημένη από την προσπάθειά μου. Μπήκα σε μια διατροφή σωστή μαζί με γυμναστική», είπε στη συνέχεια για τις αλλαγές στο σώμα της και τα κιλά της εγκυμοσύνης
Συγκεκριμένα, είπε: «Με τον Γιώργο πηγαίνουμε στην εκκλησία κάθε Κυριακή. Πιστεύω πολύ και δεν υποχρεώνω κανέναν, θέλω να ξέρουν ποια είμαι. Του μαγειρεύω πάρα πολύ, προσπαθώ να τα προλάβω όλα, αλλά οι εκπλήξεις με το παιδί είναι αναπόφευκτες. Κάτι σχεδιάζεις, κάτι άλλο προκύπτει. Το θέμα είναι να υπάρχει καλή διάθεση και το ζευγάρι να είναι φίλοι και ομάδα».







