Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει πλέον για το GNTM αφού πλησιάζει ο μεγάλος τελικός όπου φήμες ήθελαν στο τελικό να φτάνουν τρία αγόρια . Όμως τελικά δεν είναι έτσι αφού σε επικοινωνία που είχε η Βίκυ Καγιά σήμερα με την εκπομπή Ευτυχείτε και την Κατερίνα Καινούργιου αποκάλυψε πως οι τρεις φιναλίστ δεν θα είναι μόνο άντρες . Δείτε τι είπε και στο παρακάτω βίντεο :






