Βίκυ Χατζηβασιλείου: ” Στην τηλεόραση έχουν συμβεί τέρατα κατά καιρούς.Και σε μένα την ίδια “

Στην Espresso και στο Γιάννη Αρμουτιδη μίλησε η Βίκυ Χατζηβασιλείου και είπε τα εξήςΖητώντας από την Βίκυ Χατζηβασειλείου να σχολιάσει την αυτοαναφορικότητα αλλά και την απομάκρυνση της Ελένης Τσολάκη από την εκπομπή της, η γνωστή παρουσιάστρια σημείωσε πως “Δεν σχολιάζω τι έγινε στην ελληνική τηλεόραση, γιατί έχουν συμβεί τέρατα κατά καιρούς. Και σε μένα την ίδια. Οπότε τι να σχολιάσω από κει και πέρα; Δεν έχει νόημα, αυτή είναι η τηλεόραση. Ξέρετε, όταν είπα μια σχετική κουβέντα σε κάποιους διευθυντές σε ένα κανάλι, μου είπαν “ξέρεις, αυτή είναι η τηλεόραση”, δηλαδή κάνουμε ότι θέλουμε. Έχουμε και το μαχαίρι και το πεπόνι, οπότε δε θέλουμε και αντιδράσεις και μην πολυμιλάτε. Τι να πεις τώρα σ’ αυτή τη φασιστική προσέγγιση!”Συμπλήρωσε, μάλιστα, ότι “Δεν λες τίποτα, προχωράς και ανοίγεις άλλους δρόμους. Όσον αφορά την αυτοαναφορικότητα, θεωρώ ότι έχει κουράσει όλο αυτό το πράγμα. Η τηλεόραση έχει έναν ρόλο. Να ενημερώνει τον κόσμο, να τον ψυχαγωγεί και, αν μπορεί, να του δώσει εσωτερικότητα, λίγο συναίσθημα, όπως έδινε το “Πάμε Πακέτο”.Επιπλέον, η Βίκυ Χατζηβασιλείου ανέφερε πως “Το “Πακέτο” ήταν κάτι που είχε καθηλωτικό χαρακτήρα. Ο κόσμος έμενε στα σπίτια, έκλειναν τα καφενεία στα χωριά, ερήμωναν οι πλατείες. Μου έγραψε ένα κοριτσάκι 15 χρονών ότι βλέπει το “Πακέτο” στο Youtube, παίρνει δύναμη απ’ αυτό, παίρνει ενέργεια. Αυτά είναι δημοσιευμένα, δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. “Μου έγραφε ότι γίνεται καλύτερος άνθρωπος γιατί συνδέεται μέσα από την εκπομπή με έννοιες όπως η αλήθεια, ο σεβασμός και το συναίσθημα. Μετά από όλα αυτά, θα πρέπει να είναι κάτι καλύτερο και συγκεκριμένο για να το κάνω εγώ στην τηλεόραση. Όχι απαραίτητα κάτι σαν το Πακέτο”

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ