Όπως είδαμε πρόσφατα η κάμερα του Open weekend συνάντησε τον Βαλάντη ο οποίος και αναφέρθηκε ακόμα μια φορά σε αυτό που είχε πει στην Ευρυδίκη στο survivor και ακόμα πως αδίκησε τον Τριαντάφυλλο . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Με την Ευρυδίκη δεν είχαμε κάτι το πολύ σοβαρό σαν συμπαίκτες. Ίσα- ίσα που ήταν η μόνη κοπέλα που δεν ήρθαμε ποτέ σε διαπληκτισμό. Ζήτησα πολλές φορές συγγνώμη στην Ευρυδίκη Παπαδοπούλου. Άλλο εννοούσα εγώ και άλλο κατάλαβαν κάποιοι άλλοι. Νομίζω η Ευρυδίκη έχει καταλάβει αυτό που της είπα και είμαι και εγώ ένας άνθρωπος που έζησα και πολύ πιο πρόσφατα ανάλογες καταστάσεις, οπότε δεν νομίζω ότι την έχει πειράξει αυτό. Κανείς δεν είναι τέλειος και κανένας δεν ξέρει πως νιώθει σε τέτοιες συνθήκες ένας άλλος άνθρωπος, αν δεν είμαστε οι ίδιοι εκεί. Ζήτησα συγγνώμη από τον Τριαντάφυλλο γιατί τον αδίκησα στο Survivor. Νόμιζα ήταν πιο εύκολα στο παιχνίδι. Μέσα μου τον αδίκησα και κατάλαβα τελικά ότι είναι πολύ μεγάλο αυτό που έκανε και άντεξε και του το αναγνωρίζω»






