Βαλάντης : ” Ζήτησα συγγνώμη από τον Τριαντάφυλλο γιατί τον αδίκησα ” !!!

Όπως είδαμε πρόσφατα η κάμερα του Open weekend συνάντησε τον Βαλάντη ο οποίος και αναφέρθηκε ακόμα μια φορά σε αυτό που είχε πει στην Ευρυδίκη στο survivor και ακόμα πως αδίκησε τον Τριαντάφυλλο . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Με την Ευρυδίκη δεν είχαμε κάτι το πολύ σοβαρό σαν συμπαίκτες. Ίσα- ίσα που ήταν η μόνη κοπέλα που δεν ήρθαμε ποτέ σε διαπληκτισμό. Ζήτησα πολλές φορές συγγνώμη στην Ευρυδίκη Παπαδοπούλου. Άλλο εννοούσα εγώ και άλλο κατάλαβαν κάποιοι άλλοι. Νομίζω η Ευρυδίκη έχει καταλάβει αυτό που της είπα και είμαι και εγώ ένας άνθρωπος που έζησα και πολύ πιο πρόσφατα ανάλογες καταστάσεις, οπότε δεν νομίζω ότι την έχει πειράξει αυτό. Κανείς δεν είναι τέλειος και κανένας δεν ξέρει πως νιώθει σε τέτοιες συνθήκες ένας άλλος άνθρωπος, αν δεν είμαστε οι ίδιοι εκεί. Ζήτησα συγγνώμη από τον Τριαντάφυλλο γιατί τον αδίκησα στο Survivor. Νόμιζα ήταν πιο εύκολα στο παιχνίδι. Μέσα μου τον αδίκησα και κατάλαβα τελικά ότι είναι πολύ μεγάλο αυτό που έκανε και άντεξε και του το αναγνωρίζω»

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ