Η Τζένη Μπότση πλέον περνά την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της αφού το Δεκέμβριο του 2019 έφερε στο κόσμο το πρώτο της παιδί . Η ίδια λοιπόν απολαμβάνει τις στιγμές με τη κορούλα της που την έχει ξετρελάνει όσο καλύτερα μπορεί. Τώρα λοιπόν που είναι καλοκαίρι άρχισε μαζί με τη κόρη της και τις πρώτες καλοκαιρινές της εξορμήσεις , πηγαίνοντας για να γιορτάσει τη πρώτη ονομαστική εορτή της κορούλας της στο ίδιο μέρος που είχε πάει και εκείνη νεογέννητη. Δείτε και τη σχετική της ανάρτηση :






