Όπως είδαμε και όπως μάθαμε πρόσφατα η Τζένη Καζάκου θα κάνει την εμφάνιση της στη τηλεόραση . Πιο συγκεκριμένα θα παίξει στη νέα σειρά της ΕΡΤ «Βαρδιάνος στα σπόρκα» του Μανούσου Μανουσάκη που θα διηγηθεί την ιστορία του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη . Η Τζένη Καζάκου μάλιστα έχει πει για τη μητέρα της τα εξής «Θα ήθελα πάρα πολύ να την έχω γνωρίσει, αλλά δυστυχώς έφυγε νωρίς… Έχω ακούσει, όµως, τόσα πολλά από τον µπαµπά µου, τον Κωνσταντίνο, τον παππού µου, τον Κώστα, και από άλλους συγγενείς µας, που νιώθω πολύ κοντά της. Θαυµάζω όσα πέτυχε στη δουλειά της αλλά και στη ζωή της, γιατί από όλους µαθαίνω πόσο ξεχωριστό και ζηλευτό πλάσµα ήταν πάνω αλλά και κάτω από τη σκηνή. Μου αρέσει να ακούω να µου µιλάνε για εκείνη, να µου λένε ιστορίες που την αφορούν, να µου περιγράφουν πόσο ιδιαίτερη µα και ευαίσθητη ήταν πάντοτε. (…) θα ήθελα να την έχω δει στο σανίδι, που τόσο αγαπούσε, όπως λένε όλοι. Μα βλέπω µόνο ταινίες της…»






