Όπως είδαμε πρόσφατα στο The 2 night show με το Γρηγόρη Αρναούτογλου καλεσμένος βρέθηκε ο Τριαντάφυλλος ο οποίος και μίλησε για όλους και για όλα ενώ αναφέρθηκε και στη συμμετοχή του στο Survivor . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Έχω μιλήσει με όλα τα παιδιά έχω μιλήσει, και μιλάω. Με αυτόν που δεν έχω μιλήσει, και να ναι καλά το παιδί, δεν θέλω να έχω και πολλά, είναι ο Κόρομι. Από πρώτος, έγινε αυτοκαταστροφικός και πήγε τελευταίος. Διάβασα ότι ήταν φαβορί να το πάρει αλλά μετά από αυτό που έγινε με εμένα με το σκηνικό που δεν μου έδωσε φαγητό, από πρώτος πήγε τελευταίος. Ο κόσμος τα βλέπει όλα και πετσοκόβει“. Το “Survivor 2022” για εκείνον δεν είναι όπως αυτό του 2021: “Δεν έχω ξεχωρίσει κάποιον φέτος. Δεν είναι όπως πέρυσι. Πέρυσι ήταν Champions League. Από που να το πιάσεις; Από Άλεξ; Από Τζέιμς; Από Ντάφυ; Να σου πω ψέματα; Τον αγάπησα και εγώ τον Ντάφυ“.






