Στο Πρωινό μίλησε ο Θοδωρής Κατσαφάδος και ανακάλεσε σχετικά με τις δηλώσεις του για Γκλέτσο και Τζώρτζογλου ότι δεν θα έπρεπε να έχουν άποψη για το θέατρο . Έτσι είπε «Δεν έκανα καμία παρέμβαση, δεν πήρα κανένα τηλέφωνο. Είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου, τόσο του Στράτου και του Αποστόλη όσο και οποιουδήποτε συναδέλφου να λέει ό,τι θέλει. Δεν ήθελα όμως, ούτε να τους προσβάλλω, ούτε να τους κάνω μάθημα με το δάχτυλο. Ποτέ, μακριά από μένα, δεν έχω κανένα δικαίωμα». Κλείνοντας, ο Θοδωρής Κατσαφάδος αποκαλύπτει ότι επικοινώνησε με τον Στράτο Τζώρτζογλου και τον Απόστολο Γκλέτσο για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να ζητήσει συγγνώμη: «Έπρεπε να βάλω τα όρια μου, ήταν λάθος μου. Ζητώ συγγνώμη, ξανά και δημοσίως. Μίλησα και με τον Αποστόλη και με τον Στράτο, που κατάλαβαν ότι δεν είχα καμία κακή πρόθεση».






