Όπως είδαμε σήμερα στο Pop Up με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου η εκπομπή παρευρέθηκε στα γυρίσματα στο Μοναστηράκι για το διαφημιστικό σποτ της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου . Η παρουσιάστρια λοιπόν μίλησε για τα συναισθήματα της και πως αισθάνεται που μετά από αρκετά χρόνια εντάχθηκε στον Alpha . Δείτε λοιπόν τι είπε και στο παρακάτω βίντεο :






