Όπως είδαμε πρόσφατα η Νάνσυ Παραδεισάνου βρέθηκε στο άνοιγμα γνωστού νυχτερινού κέντρου και εκεί βρέθηκαν οι τηλεοπτικές κάμερες και η ίδια ρωτήθηκε για την απομάκρυνση του Δημήτρη Ουγγαρέζου από το πάνελ της Ελένης Μενεγάκη . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Σίγουρα τα 5 λεπτά δεν είναι αυτά που του αξίζουν. Θεωρώ ότι ίσως είναι στο πλαίσιο κάποιας δοκιμής, κάποιου πειράματος. Θεωρώ ότι και η Ελένη έχει κάτι στο μυαλό της και κανείς δεν θα καταλάβει ποτέ πώς ακριβώς δουλεύει η Ελένη»
Όσο για το αν της έχει τύχει να στείλει κατά λάθος μήνυμα σε κάποιον που δεν έπρεπε, η ίδια αποκάλυψε στις δηλώσεις της που προβλήθηκαν στο «Happy Day» ότι «έχει τύχει να μου στείλουν. Ήθελε κάποιος να πει κάτι σε έναν φίλο του και το έστειλε σε μένα. Ήταν ερωτικό, δεν ήταν κάτι κακό ευτυχώς».







