Όπως είδαμε πρόσφατα στην On time και στη Σάσα Σταμάτη μίλησε η πρώην παίκτρια του Big Brother Σοφία Δανέζη και αναφέρθηκε στην απώλεια του πατέρα της . Πιο συγκεκριμένα είπε
Σε ηλικία 24 ετών έχασες τον πατέρα σου. Πώς το βίωσες;
Το βίωσα πάρα πολύ άσχημα. Ήταν ο μοναδικός που είχα στην Ελλάδα, γιατί η υπόλοιπη οικογένειά μου είναι στη Γερμανία. Έφυγε από καρκίνο μέσα σε ένα χρόνο. Ξεκίνησε από λεμφαδένες, μετά πήγε στον οισοφάγο, έκανε μια εγχείρηση 12 ωρών και μετά έκανε ακτινοβολίες που δεν βοήθησαν και το τελικό στάδιο ήταν στα κόκαλα. Δεν άντεξε, έφυγε… Πολλά άντεξε σε ένα χρόνο, ήταν ήρωας. Από εκεί και πέρα, η μοναξιά έγινε… φίλη μου.
Στην προσωπική σου ζωή πώς είσαι;
Είμαι καλά. Είμαι ήρεμη και ήσυχη. Είμαι μόνη μου και θέλω να ερωτευτώ, γιατί ο έρωτας μόνο καλό κάνει στην υγεία.







