Μεγάλη θλίψη προκάλεσε η είδηση του θανάτου της Καίτης Κωνσταντίνου και ανάμεσα σε όσους την αποχαιρέτησαν ήταν η Ελένη Ράντου η οποία και έγραψε τα εξής στο facebook
“Πόσο πρόωρος χαμός κι αυτός! Ποσό γενναία πάλεψες! Πόσο αθόρυβα υπέφερες! Respect Καίτη Κωνσταντίνου. Ήσουν πολύ πιο σπουδαία απ’ όλους σου τους ρόλους. Θλίψη τεράστια σε όλους μας η απώλεια σου. Mας λείπεις ήδη Καλό ταξίδι στη φωτεινή μεριά του φεγγαριού.
Πόσες απώλειες πια θα θρηνήσουμε. Τερματίσαμε!”







