Το Survivor πλέον έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό και όλο και περισσότερα κανάλια μιλούν συνέχεια γι ‘ αυτό . Μάλιστα σήμερα στο Happy Day αποκαλύφθηκαν μερικούς από τους όρους που απαγορεύεται οι παίκτες να κάνουν . Πιο συγκεκριμένα αποκαλύφθηκαν τα εξής :
- Για έξι μήνες από τη στιγμή που αποχωρούν από το ριάλιτι, οι παίκτες μπορούν να εμφανιστούν τηλεοπτικά μόνο όπου τους υπαγορεύει ο παραγωγός
- Ο παραγωγός είναι αυτός που έχει τον έλεγχο της εικόνας. Ο Ατζούν Ιλιτζαλί ελέγχει αν θα βγει θετική ή αρνητική εικόνα του παίκτη
- Δεν υπάρχει οικονομική ρήτρα, αν δεν εμφανιστεί ο παίκτης σε εκπομπή του ΣΚΑΪ
- Δεν μπορούν να αναφερθούν σε πράγματα που δεν έχουν καταγράψει οι κάμερες
- Δεν επιτρέπεται να μιλήσουν κατά την άφιξη τους στο αεροδρόμιο της Ελλάδας







