Όπως είδαμε σήμερα στην εκπομπή ” Ευτυχείτε ” ακούστηκε πως η Έλενα Κρεμλίδου Μαριπόζα έχει κάνει μήνυση στο Γιώργο Λιανό . Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει με την ίδια να δηλώνει στον αέρα της εκπομπής το εξής «Καταρχήν εγώ το έμαθα σήμερα. Με ξύπνησαν από την εκπομπή σας και μου είπαν ότι αυτό συνέβη. Είναι αστείο απλά δεν έχω κάνει κάποια μήνυση, δεν έχω σκοπό να κάνω κάποια μήνυση. Το μόνο που έχει ειπωθεί είναι ότι όταν έκανα μια συνέντευξη είχα πει ότι βγήκαν κάποια δημοσιεύματα που με ενόχλησαν. Δεν είναι ωραίο να μιλάμε για άλλους και να διαδίδουμε φήμες χωρίς να γνωρίζουμε. Δεν το είχα ακούσει αυτό με τον Γιώργο Λιανό. Δεν το ξέρω. Σήμερα το έμαθα ότι θα κάνω μήνυση, είναι αστείο!»






