Δύσκολα είναι φέτος τα φετινά Χριστούγεννα για την Ελένη Τσολάκη καθώς η ίδια εισήχθη σε διωτικό θεραπευτήριο της Αθήνας. Μάλιστα ανέβασε στο instagram μια φωτογραφία και έγραψε το εξής «Φέτος οι γιορτές ήταν διαφορετικές…αλλά με το πιο μεγάλο μήνυμα!! Να αγαπάτε τον εαυτό σας, να τον προσέχετε κ να τον “προλαβαίνετε”. Τότε θα μπορείτε να δώσετε όλη την αγάπη που έχετε μέσα σας κ να πάρετε όλη την αγάπη που μπορεί να γίνει η δύναμη σας!!! Γιατί με την αγάπη τα εύκολα γίνονται υπέροχα κ τα δύσκολα μεταμορφώνονται σε εμπειρίες!!!»








