Όπως είδαμε χθες με ένα story της η Έλενα Γαλυφά αποκάλυψε πως έκανε ένα χειρουργείο . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Είναι και αυτές οι ημέρες οι δύσκολες, που ξαφνικά μαθαίνεις ότι πρέπει να μπεις χειρουργείο για κάτι διαδικαστικό μεν αλλά με ολική νάρκωσε δε, που όσο δυνατός να είσαι ένα τρέμουλο πριν σε κοιμήσουν σε πιάνει! Και σκέφτεσαι άντε να περάσει και να ξυπνήσεις αμέσως να γυρίσεις σπίτι σου…
Και όντως πάει και πέρασε.. Και είστε και εσείς που με ένα μήνυμά σας κάνετε θαύματα. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για το ενδιαφέρον σας μέσα από την καρδιά μου… Η ουσία είναι ότι πάνω από όλα παραμένουμε άνθρωποι και αυτό είναι από μόνο του αρκετό να με κάνει σιδερένια»







