Όπως είδαμε χθες στο Μega Καλημέρα μίλησε για όλα στον Κώστα Τσουρό ο Σταμάτης Φασουλής ο οποίος και αναφέρθηκε τόσο στη προσωπική όσον και στην επαγγελματική του πορεία . Μάλιστα αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην αγάπη που δεν πήρε από το πατέρα του αλλά και πόσο αδυναμία είχε στη μητέρα του . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής
«Δεν θέλω να κάνω τον σεμνό γιατί δεν είμαι αλλά δεν αισθάνθηκα ποτέ προσωπικότητα του θεάτρου. Μέσα μου νιώθω σαν ένα παιδί που θέλει να πετύχει και θέλουν να του δώσουν σημασία και να τον αγαπάνε», ανέφερε αρχικά ο Σταμάτης Φασουλής
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στους γονείς του, λέγοντας τα εξής: «Μάλλον έχω πάρει αγάπη αλλά έφυγε η μητέρα μου. Έφυγε εδώ και χρόνια κι είναι ένα πράγμα που δεν μπορώ να ξεπεράσω. Δε τη σκέφτομαι γιατί τη βλέπω κάθε μέρα στον ύπνο μου. Πολλές φορές ξυπνάω και πάω να φωνάξω “μαμά”. Δεν είχα πολύ καλή σχέση με τον πατέρα μου. Ούτε κακή. Είχα κάτι χειρότερό, αδιάφορη. Δεν υπήρχα στα μάτια του, δεν υπήρχε ένταση, αυτό είναι το άσχημο. Δεν υπήρχε σχέση».







