Στο Στούντιο 4 βρέθηκε ο Γιώργος Κωνσταντίνου και είπε
«Κάναμε τον Γάμο αλά Ελληνικά με την Καλογεροπούλου και εγώ έπρεπε να πάω στη Θεσσαλονίκη και επειδή ήμουν 6 μήνες οδηγός έκανα τη βλακεία να πάρω το αμάξι και να πάω από Αθήνα – Θεσσαλονίκη και στα Τέμπη έπεσα στον γκρεμό, 20 μέτρα κάτω.
Ήταν κατηφόρα και το αμάξι έπεσε κάνοντας τούμπες, μετά με πήραν και είπα ότι ζω. Σταματήσανε τα αυτοκίνητα με βάλανε μέσα σε ένα, έτυχε να είναι γιατροί εκεί και τους είπα να με πάνε στη Θεσσαλονίκη που ήταν το Φεστιβάλ», ανέφερε ο Γιώργος Κωνσταντίνου για το ατύχημα.







