Στην εκπομπή Status με το Κωνσταντίνο Καμέα βρέθηκε η Σοφία Βογιατζάκη και είπε
«Έφτασα πολύ κοντά στον γάμο αλλά ήμουν πολύ μικρή και είπα όχι. Με τρομάζει πολύ η ιδέα της δέσμευσης και ότι για μια ανθρώπινη σχέση να υπογράψουμε συμβόλαια. Δεν φοβάμαι τη μοναξιά. Μόνος δεν είσαι ποτέ όταν έχεις φίλους και ανθρώπους που σ’ αγαπάνε και τους αγαπάς», εξομολογείται η Σοφία Βογιατζάκη.
«Έχει 5 χρόνια που «έφυγε» η μητέρα μου και δεν μου είναι καθόλου εύκολο να το διαχειριστώ, τη σκέφτομαι συνέχεια. Έχω μία γλύκα. Συγκινούμαι, γιατί κάθε φορά που σκέφτομαι τη μαμά μου, εύχομαι όλα τα παιδιά που έρχονται στον κόσμο να είναι τόσο τυχερά και να έχουν τέτοιες μαμάδες», μοιράζεται η ηθοποιός στον παρουσιαστή του AstraTV.







