Όπως είδαμε πρόσφατα στην εκπομπή Mega Καλημέρα μίλησε η Σίσσυ Φειδά η οποία και αναφέρθηκε στη διαφορά ηλικίας με το σύζυγο της Γιώργο Ανδρίτσο και πόσο προβλήματα είχαν στην αρχή με αυτό μεταξύ τους . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Δεν απογοητευόμουν, είχα κάνει και ψύξη ωαρίων εγκαίρως και ήμουν μια χαλαρή. Με τον σύζυγό μου είμαστε μαζί σχεδόν δέκα χρόνια. Είμαστε άνθρωποι με πολύ έντονο ταμπεραμέντο και χαρακτήρα. Εξάλλου, δεν θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί λόγω της διαφοράς ηλικίας, αν δεν ήταν και εκείνος δυνατή προσωπικότητα» «Θεωρώ ότι είμαστε ένα φυσιολογικό ζευγάρι και ελπίζω να καταφέρουμε να πορευθούμε μαζί και στο μέλλον. Πάμε μέρα με τη μέρα, βήμα – βήμα, έχουμε την οικογένειά μας, το σπίτι μας, τις δουλειές μας, είμαστε μαζί συνέχεια… Όταν τον γνώρισα έμεινα λίγο στη διαφορά ηλικίας. Του είπα ότι δεν μου αρέσουν οι μικρότεροι. Eίχα αυτό το θέμα, είχα κάποιους ενδοιασμούς. Μετά μου έλεγαν ότι φαίνομαι μικρότερη, οπότε το ξεπέρασα».






