Όλοι είμαστε σε καραντίνα και έτσι το Πάσχα φέτος είναι αρκετά διαφορετικό όμως όλοι μας παρόλα αυτά τηρούμε τις παραδόσεις. Έτσι έκανε και η Σίσσυ Χρηστίδου παρουσιάστρια της εκπομπής ” Έλα Χαμογέλα ” στο OPEN η οποία και έβαψε και φέτος τα αυγά της. Η ίδια μάλιστα θέλησε να δείξει το αποτέλεσμα και στο λογαριασμό της στο Instagram όπου και έλαβε αρκετά καλά σχόλια από τους followers της . Δεν έλαβε όμως σχόλια από followers αλλά και από τη μητέρα της η οποία και ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα , αν και η Σίσσυ Χρηστίδου θεωρεί πως τα δικά της είναι καλύτερα . Δείτε και τη σχετική ανάρτηση :








