Στα parapolitika.gr και στη Σάσα Σταμάτη μίλησε η Σία Κοσιώνη και είπε τα εξής για το νέο της βήμα στο θέατρο “Όχι, δεν είμαι ηθοποιός σε καμία περίπτωση […] Ο Γιώργος Λεμπέσης μου πρότεινε να συμμετάσχω, κι εγώ στην αρχή του είπα ότι δεν νομίζω. Μετά μου ζήτησε να του κάνω ένα κομμάτι για να ακούγεται η φωνή μου. Το έκανα επιτόπου στον ΣΚΑΪ και μου είπε: “Σκέψου το”. Και είπα, “εντάξει, ας το προσπαθήσω|. Μου κάνει κέφι και είναι μια καινούργια εμπειρία – μάλιστα μου αρέσει πάρα πολύ ο σκοπός“. Μετά γνώρισα όλα αυτά τα φανταστικά παιδιά που μόνο ερασιτέχνες δεν είναι. Έχω χαρεί πάρα πολύ που το κάνω. Μου δίνει μια διέξοδο. Ο Κώστας χάρηκε πάρα πολύ και το υποστηρίζει φουλ. Ο Δήμος θα είναι εκεί στην πρεμιέρα μαζί με τους φίλους του” ανέφερε χαρακτηριστικά η Σία Κοσιώνη.






