Σε φιλανθρωπική εκδήλωσε βρέθηκε πρόσφατα η Σάσα Σταμάτη και εκεί βρέθηκαν οι κάμερες και η ίδια ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο επιστροφής της στη τηλεόραση . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Στα προσωπικά μου είμαι μόνη μου και είμαι τέλεια. Τα ωραιότερα δώρα τα παίρνω μόνη μου στον εαυτό μου. Συνήθως λέω: μη μου κάνετε δώρα, γιατί θα μου πάρετε καμιά βλακεία, δώστε μου καλύτερα λεφτά», είπε αρχικά η Σάσα Σταμάτη απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις.
«Ο Κοκλώνης με πήρε τηλέφωνο για κάτι… Νίκο, τηλεφώνησέ μου, ξέρεις εσύ», είπε η δημοσιογράφος για την τηλεοπτική πρόταση που της έγινε.
«Αν γίνει αυτό… δεν ξέρω αν θα είμαι κεντρική παρουσιάστρια. Ακόμη και να μη γίνει, και μόνο που ένας άνθρωπος με πήρε τηλέφωνο, με κάλεσε στο γραφείο του, με σεβάστηκε και μου μίλησε με τόσο ωραία λόγια, για μένα είναι σαν να έχει γίνει», παραδέχεται η Σάσα Σταμάτη στα τηλεοπτικά συνεργεία.
«Οι περισσότεροι με θέλουν για αυτό το πράγμα, να πάω στο πάνελ και να βρίζω και να βγάζω το φίδι απ’ την τρύπα. Κάνω και αυτό αλλά μπορώ να κάνω και άλλα πράγματα, στα οποία δεν έχω δοκιμαστεί και θα ήθελα», σημειώνει κλείνοντας τις δηλώσεις της η Σάσα Σταμάτη.







