Όπως είδαμε πρόσφατα η Πηνελόπη Αναστασοπούλου έκανε μια αποκάλυψη μέσα από το λογαριασμό της στο instagram . Πιο συγκεκριμένα αποκάλυψε πως από δική της απροσεξία τραυμάτισε μια μεμβράνη στο αυτί της . Η ίδια λοιπόν είπε «Επειδή με ρωτάτε για το αυτί μου, ράγισα μια μεμβράνη που έχουμε εδώ πίσω στο αυτί. Έχω ξεκινήσει κορτιζόνη, κάνω και πολλές προσευχές και ελπίζω σε λίγο καιρό να ακούω ξανά. Σε κάθε περίπτωση, όταν κάνετε πλύσεις να το κάνετε με αγάπη και όχι με νεύρα όπως το έκανα εγώ. Κάντε καμιά προσευχή και για εμένα…»
https://fthisimage.azureedge.net/userfiles/f2a61649-0290-4f72-a81d-a64000ecd9cc/anastasopoulou_1.mp4







