
Στη παρουσίαση του βιβλίου του Ηλία Φιλίππου βρέθηκε η Πέγκυ Ζήνα και ρωτήθηκε για την απώλεια της γυναίκας του Νότη Σφακιανάκη , Κίλι Σφακιανάκη . Πιο συγκεκριμένα είπε «Επειδή είναι πολύ προσωπικό το θέμα και το γνωρίζω πρέπει να μείνουμε στην παρουσίαση του Ηλία Φιλίππου. Νομίζω ότι είμαι η τελευταία που πρέπει να μιλήσει γι’ αυτό. Το μόνο που στέλνω είναι αγάπη και φως» είπε χαρακτηριστικά, αντιδρώντας στην ερώτηση του δημοσιογράφου.







