Στη Μαίρη Αργυριάδου και στο Breakfast@star μίλησε η Πέγκυ Ζήνα και είπε τα εξής “Έχουμε καλές σχέσεις με την κόρη μου. Έχουμε τις κόντρες μας απίστευτα, άσπρο εγώ, μαύρο εκείνη. Πια το έχω πιάσει το νόημα και της λέω “Αχ αγάπη μου, τι ωραίο είναι αυτό που φοράς” και το βγάζει. Όταν δεν μου αρέσει κάτι, θα της πω “τι ωραίο που είναι”. Τώρα ευτυχώς είναι πρωί, είναι στο σχολείο και δεν θα με ακούσει. (γέλια)” δήλωσε. Στη συνέχεια η Πέγκυ Ζήνα ρωτήθηκε αν η κόρη της έχει καλή φωνή. “Μια χαρά τραγουδάει. Και πού θες να ξέρω εγώ αν τραγουδάει καλά; Αφού αυτά που τραγουδάει είναι trap. Δεν χρειάζεται να τραγουδάει κανείς για να τραγουδάει trap” απάντησε η τραγουδίστρια.






