
Στο Happy Day βρέθηκε καλεσμένη η Παναγιώτα Βλαντή και αναφέρθηκε στη συμμετοχή της στο ” Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή ” και στη ζωή της με δίπλα στο πλευρό της το Γιάννη Βλάχο. Πιο συγκεκριμένα είπε “Με τον σύζυγό μου είμαστε πολύ καλά. Δεν υπάρχουν συνταγές. Δεν υπάρχει μυστικό για την επιτυχία ενός γάμου. Η σχέση θέλει δουλειά, να μην επαναπαύεσαι. Όταν φύγει ο θαυμασμός σου για τον άλλο, εκεί κάτι σημαίνει, πρέπει να το δεις. Να μην ησυχάζεις και να μην θεωρείς τίποτα δεδομένο σε μια σχέση. Θα υπάρξουν και περίοδοι που θα έχεις δουλειές και θα είσαι στο τρέξιμο, αλλά έχει σημασία να μην το ξεχνάς”. “Μαγειρεύω, όχι όσο έκανα την ταινία, λίγα πράγματα. Μ’ αρέσει να φροντίζω. Είμαι φροντιστική και περιποιητική”, είπε η Παναγιώτα Βλαντή.”Εμείς το έχουμε ζήσει πολύ ωραία και περιμένουμε να δούμε πώς θα το ζήσει και το κοινό. Είναι μια πολύ ωραία στιγμή, μπήκα σε μια πολύ ωραία οικογένεια. Τα γυρίσματα ήταν δύσκολα και απαιτητικά γιατί ήταν νυχτερινά και ήταν αρκετές ώρες”, ανέφερε χαρακτηριστικά η Παναγιώτα Βλαντή.







